NÄR DU VILL MÄTA OCH FÖRSTÅ KUNDUPPLEVELSER
Hög kundnöjdhet och lojalitet är alltid resultatet av ett systematiskt, långsiktigt och uthålligt arbete. Svenskt Kvalitetsindex heltäckande kundundersökningar bygger på forskningsbaserade metoder och ger insikter och vägledning till organisationer som aktivt vill arbeta för fler nöjda kunder.
UNDERLAG FÖR UTVECKLING
Våra kundstudier är resultatet av 30 års arbete av framstående forskare, statistiker, beteendevetare och hundratals undersökningar i en mängd olika branscher. Det vi nu levererar är marknadens kanske mest heltäckande kundstudie som omfattar allt det ni behöver för att få mer nöjda kunder och hitta möjligheter till förbättringar i er egen organisation. Jämförbara index, drivkrafter för just era kunder och rekommendationsgrad (NPS) är några exempel på fakta ni får tillgång till genom studien.
De kallar oss nördar. Då blir vi stolta.
Vi går till jobbet med en övertygelse om att vi bidrar med något meningsfullt till samhället. I mer än tre decennier har vi studerat kunders upplevelser av privata och offentliga verksamheter i hela Europa. Genom våra undersökningar strävar vi efter datadrivna insikter om vad som skapar nöjda kunder, engagerade medarbetare och bygger ett hållbart samhälle. Det är vår vision sedan starten och den känns mer aktuellt än någonsin.
Vi som jobbar här är analytiker, projektledare, beteendevetare, doktorander och säljare helt enkelt en salig blandning personligheter, erfarenheter och kompetenser.
Tillsammans med våra nordiska kollegor ingår vi i EPSI Rating Group där vi samarbetar kring allt från forskning och utvecklingsprojekt till kundspecifika leveranser till nordiska kunder.
JOHAN PARMLER
VD och chefsanalytiker
+46 73 151 75 98
johan.parmler@kvalitetsindex.se
LAURINA QVARNSTRÖM
Chef Marknad, Försäljning & HR
+46 70 880 27 13
laurina.qvarnstrom@kvalitetsindex.se
JACOB HALLENCREUTZ
Styrelseordförande och koncernchef
+46 70 522 55 59
jacob.hallencreutz@epsi-rating.com
BESÖKSADRESS
Kungsgatan 26
111 35 Stockholm