Visa allt om Media Content Market Sweden AB
Visa allt om Media Content Market Sweden AB
Visa allt om Media Content Market Sweden AB
Visa allt om Media Content Market Sweden AB
Verksamhet & status
Verksamhet & ändamål
Aktiebolagets verksamhet består av handel med mediainnehåll såsom artiklar, rörlig bild, foton, och illustrationer liksom förmedling av journalistiska uppdrag samt redaktionella och kommersiella samarbeten och konsultationer med inriktning på affärsutveckling. Handel med värdepapper, förvaltning av fast och lös egendom samt därmed förenlig verksamhet.
Bifirmor
- MCM Sweden
- För den del av verksamheten som avser bedriva en marknadsplats på Internet som underlättar för köpare och säljare av digitalt mediainnehåll att hitta varandra och göra sina affärer på ett tekniskt och administrativt smidigt sätt.
- Svenska Artikelbyrån
- För den del av verksamheten som avser försäljning av produkter gentemot den svenska mediamarknaden.
- MCM Content Trade
- För den del av verksamheten som avser flödestjänster gentemot internationellt verksamma kunder.
Svensk näringsgrensindelning
Status
- Status
- Bolaget är aktivt
- Bolaget registrerat
- 2000-11-15
- F-Skatt
- Registrerad
- Startdatum för F-Skatt
- 2000-12-14
- Moms
- Registrerad i Momsregistret
- Startdatum för moms
- 2000-12-14
- Bolagsform
- Aktiebolag
- Moderbolag
- Content Yes AB
- Ägandeförhållande
- Privat, ej börsnoterat
- Länsäte
- Stockholms län
- Kommunsäte
- Stockholm
Bolagsordning
69 kr exkl. moms
- företagsnamn
- styrelsens säte
- räkenskapsår
- aktiekapital och verksamhet
- I bolagsordningen står även eventuella förbehåll som till exempel hembudsklausul
Registreringsbevis
49 kr exkl. moms
- företagets namn
- verksamhet, adress
- f-skatt- och momsregistrering
- aktiekapital, inteckningar
- firmatecknare och styrelse
Registreringsbevis
99 kr exkl. moms
- företagets namn
- verksamhet, adress
- aktiekapital, inteckningar
- firmatecknare och styrelse
Laddar handelser ...
Boosta din företagssida på allabolag.se
Med en personlig text samt logga kommer ditt företag sticka ut bland mängden.