Personalkollen Sverige AB
Vi har utvecklat framtidens personal- och lönesystem och vänder oss för närvarande till verksamheter inom HoReCa och Retail. Sedan vår start
2011 har Personalkollen förenklat vardagen för tusentals företagare runt
om i Sverige. Vårt system är helt webbaserat och ger användaren en röd
tråd från instämpling till avstämning avseende schema och ekonomisk
uppföljning. Lönearbetet utförs direkt i systemet och personalen kan
enkelt ta del av sina scheman, eventuella dricksbesked samt lönebesked
via vår smidiga app.
Vår organisation, bestående av drygt 50 engagerade medarbetare, är
strategiskt fördelad på fem orter runt om i Sverige. Support- och
utvecklingsteamet ligger i Linköping, medan huvudkontoret för försäljning
och marknadsföring finns i Umeå. Dessutom har vi säljkontor i Göteborg,
Malmö och Jokkmokk, vilket säkerställer närhet och tillgänglighet för våra
kunder.
I det månatliga priset, baserat på antalet utbetalda löner varje månad,
ingår kostnadsfria utbildningar om systemets funktioner samt fri support i
världsklass! Vi tillämpar inga dolda avgifter eller långa bindningstider.